SEO izveštaji i analitika

Da bi investicija u usluge veb sajt optimizacije imala smisla, neophodno je u svakom trenutku pratiti performanse kampanje. Jasni i nedvosmisleni izveštaji ne samo da pokazuju šta je urađeno, već su i sjajan alat koji govori šta je to što ima najvećeg uticaja na rangiranje i povećanje konverzije na sajtu.
Organicsoft razvio je sopstvenu i jedinstvenu platformu za praćenje i izveštavanje koja našim klijentima daje mogućnost da u budu u toku sa sa svim informacijama o SEO uslugama koje plaćaju. Merljivi rezultati i transparentnost u radu su deo poslovne politike naše firme.

Kompanije koje u Srbiji nude usluge digitalnog marketinga retko uključuju detaljne mesečne izveštaje u svoje pakete. Sa druge strane, one koje nude izveštaje to rade koristeći generičke izveštaje i automatizovane obrazce koje je nemoguće prilagoditi svakom klijentu. U tom slučaju, izveštaj je istovetan za sve klijente, bez obzira na fokus i specifičnosti SEO optimizacije.

Obzirom da smo Internet marketing agencija sa punim spektrom usluga, Organicsoft veb developeri u saradnji sa marketing timom razvili su sistem za izveštavanje koji je prilagodljiv svakom klijentu i njegovim specifičnostima.




Šta pratimo kroz izveštaje i analitiku?

Kada postanete klijent naše agencije dobićete pristup platformi koja vam omogućuje da pratite sve metrike koje su važne za veb sajt ali i stopu povrata investicija u SEO usluge.

Šta ovo znači?

Pretpostavimo da ste fokusirani na broj upita na sajtu i stopu povrata investicija u SEO. Želite da znate broj upita ovog meseca? Nema problema. Ali želite i da znate koliko upita dolazi iz organskog saobraćaja, a koliko sa plaćenih medija. Smatrajte rešenim. Sada sve to želite da uporedte sa prošlim mesecom, sačuvate u PDF formatu i prezentujete svom tim menadžeru? I to je moguće, naravno.

Sledeće što želite da znate je koliko je efikasna lokalna SEO optimizacija? Pratite broj telefonskih poziva iz Gugl mape, ili broj korisnika koji su tražili direkcije ka vašem restoranu ili ordinaciji.

Izveštaji sa društvenih mreža, Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest - broj šerova, lajkova, pratioca i interakcije sa vašim brendom sada su na klik od vas.

Isto važi i za izveštaje prodaje, PayPal, ili bilo kojeg servisa koje koristite za naplatu svojih usluga.

U zavisnosti od želja i potreba klijenta, mesečni izvestaj obuhvata:
  • Analizu saobraćaja - pokazuje broj poziva, veb sajt poseta i direkcija za vožače koje dolaze i Google lokalne pretrage
  • Listu ključnih reči i linkova – broj linkova koji su izgrađeni tog meseca i stranice ka kojima su građeni
  • Lokalna pretraga – pokazuje broj poziva, veb sajt poseta i direkcija za vožače koje dolaze i Google lokalne pretrage
  • Drštveni mediji – uključuje broj lajkova, pratioca na biznis stranici i kanalima kao što su YouTube, LinkedIn, Facebook, Instagram i druge
  • Analitika povraćaja uloženog (ROI) – prodaja putem organskih i plaćenih kanala, cena koštanja klika, broj impresija itd. Poređenje sa prethodnim mesecom
  • Rangiranje – spisak ključnih reči za koje se sajt rangira na Guglu (iz baze Gugle Srbija)
  • Sekcija za beleške – rezervisana je za pojedinosti i specifičnosti koje su od posebnog značaja za klijenta.
Bez obzira na veliku količinu podataka koje sadrži, izveštaj je lako razumljiv i može se sačuvati na vašem računaru i prezentovati menadžmentu ili članovima tima kada god vam zatreba.

Ako pak nemate vremena za posetu portalu, naš tim poslaće izveštaj na vaš email početkom svakog meseca.