Google reklame i reklame na društvenim mrežama

Plaćeni Marketing

Radi što boljeg starta kapanje veb optimizacije naši SEO specijalisti vole da u igru uvedu i plaćeni marketing. Na koji način? U vidu Gugl reklama (Google AdWords) i reklama na omiljenim društvenim mrežama vaših potencijalnih korisnika - Instagram i Facebook.
U zavisnosti od kompeticije, veb sajtu nekada je potrebno 3-6 meseci da započne rangiranje putem organskog saobraćaja. Ovo se naročito odnosi na nove domene, koji nemaju adekvatan sadržaj, definisanu strukturu i nizak nivo autoriteta.

U cilju ostvarivanja najboljih performansi na samom startu optimizacije sajta Organicsoft marketari kreiraju Gugle reklame (eng. Google AdWords ili Google PPC) sa raznim ekstenzijama koje su prilagođene prirodi vašeg biznisa.

Kada stvari postavimo na svoje mesto, vaša digitalna marketing strategija imaće tri glavna oslonca – SEO, plaćeni marketing i marketing na društvenim mrežama.

Pročitajte u nastavku koji su razlozi i benefiti korišćenja plaćenih medija u svrhe veb optimizacije ili nas kontaktirajte putem forme za kontakt.

Gugl Oglašavanje - Google AdWords

Organicsoft pruža pun spektar usluga on-line marketinga i jedna je od prvih Gugl sertifkovanih agencija u Srbiji. Korišćenje Gugl platforme za oglašavanje donosi prednosti kako novim tako i sajtovima koji su uspeli da izgrade prisustvo na Internetu.

Kreiranjem Gugl kampanja skrojenih po meri klijenta i biznis sfere u kojoj posluje, možemo Vas brzo dovesti na prvu starnicu Gugla za određene ključne reči. Ovo ne samo što koristi vašem poslovanju, već predstavlja odličnu perspektivu kako dalje oblikovati SEO optimizaciju u smislu poseta na sajtu (klikova), broja konverzija, ključnih reči koje donose prodaju.

Obzirom da koristimo napredne alate za praćenje performansi i izveštavanje, svaki upit koji dolazi putem kanala plaćenih medija se analizira do detalja. Ovim putem lako i sa sigurnošću dolazimo do ideje koje ciljne grupe treba targetirati radi povećanja broja upita, popunjenih formi na sajtu ili telefonskih poziva.

Keyword Research1

Istraživanje ključnih reči

Kao i kod SEO optimizacije, proces započinje sa detaljnom analizom ključnih reči. Koristeći napredne SEO i Gugle alate kao što je AdWords Planner, filtriramo reči koje donose konverzije ali imaju malu kompeticiju, ali veliki broj mesečnih pretraga.
Competition Analysis2

Analiza kompeticije

Sledeći korak je analiza konkurenata koji koriste Gugle reklame. Analiza obuhvata ključne reči, reklame (Ads), analizu stranica kreiranih za PPC kampanju, elemenata koji pozivaju na akciju (linkove, kontakt forme, banere ili dugmiće).
Landing Page Creation3

Kreiranje landing stranica

Dolazimo do najkreativnijeg dela procesa. Kreiranje stranica za kampanje mora da ispuni Gugl standarde ali i očekivanja posetioca sajta. Naši veb dizajneri i pisci kreiraju jedinstvene stranice sa jasnim elementima koji će dovesti do konverzije.
Ads Creation4

Kreiranje reklama

Da bi reklame zaintrigirale korisnike Gugla i navele ih da na njih kliknu, Organicsoft autori reklamnih tekstova pišu efektivne naslove i opise koje vaše reklame odvajaju od konkurencije.
Setting Up Campaign5

Kreiranje PPC kampanje

Kreirajući stotine PPC kampanja za klijente u najrazličitijim sferama poslovanja, mozemo reći da je podešavanje AdWords kampanje za nas postala rutina. Upotrebom ključnih reči, reklama, socijalnih i demografskih parametara naši Gugl serifikovani stručnjaci će lako prilagoditi kampanju vašem budžetu, ciljanoj publici i poslovnim ciljevima
Reporting6

Praćenje i izveštavanje

Kada kampanja ugleda svetlost dana ili bolje rečeno bude odobrena od Gugla počinjemo sa dnevnim praćenjem klikova, ceni klika, konverzija i povraćaja investicija.
Tuning and refinement7

Fino podešavanje

Analizom i konsultacijama sa klijentom radimo dalja fina podešavanja kampanje, reklama i ključnih reči, gde je to naravno potrebno, a sve u cilju optimizacije stope povratka investicija.
Organicsoft je Google AdWords partner bezmalo deceniju. To za vas kao korisnika naših usluga znači implementaciju efektivne PPC kampanje od samog starta. Ne trošite novac i vreme na učenje Gugle marketinga, kontaktirajte nas putem forme i saznajte kako možemo da pomognemo u pozicioniranju vašeg sajta.

Plaćeni marketing na društvenim mrežama

Drugi vid plaćenog marketinga odnosi se na reklame na društvenim kanalima. Trenutni hit u svetu digitalnog oglašavanja su reklame na Instagramu. (eng. Instragam Ads).

Naravno, treba imati u vidu da ne rade svi društveni kanali podjednako efikasno za različite klijente. Ono sto kreira vrednost za pekaru na Vračaru, ne znači da će raditi i za restoran u Novom Sadu.

No, ne brinite, naši eksperti imaju iskustva i znanja da marketing na društvenim mrežama učine najefikasnijim kanalom vašeg digitalnog razvoja.